Jag hatar din profilbild

När Alexandra ändå talar om Facebook skulle jag vilja få ur mig mitt hat mot den Härliga Profilbilden. Det kan föreställa dig, utklippt från ett släktkort, eller iförd en vit kåpa från konfirmationen för 4 år sedan. Jag klarar inte ens av tanken; förstår verkligen inte hur eller varför det är så sinnesjukt vanligt? Hela bilden fullkomligen osar ut klämkäck, familjär, gudsfruktig, jävla trevlighet. Hej-hej-här-e-lelle-ja-med-halva-pappas-arm-kring-min-axel-och-ser-jag-inte-bara-så-jävla-go-å-snäll-ut-hehe =)!, till exempel.

Precis den här känslan i all evighet, föralltid, Amen:


Här är hela goa släkten samlad! Vi vet verkligen hur man har busskoj!!!!! Till exempel kan vi be de älskvärda små ungarna att göra sin mest efterblivna min, eller tvinga Lille Alex till att sätta på sig en Liten-Men-Tuff-T-Shirt! Ja, det är minsann glädje det.




Ja, åååh, vi har så kul tillsammans vi fyra. Ibland tokar ju Lena till det även, som genom att ta på sig den där skojiga tok-hatten, till exempel! Då lever man bara liksom, ni vet?




Ja, hej hej! Här står jag och ser fridfull men samtidigt lite busig ut! *Ler*


*Har dödslängtan*
/Daniel.

Kommentarer
Postat av: mallz

Haha, du e best danjel.

2009-09-07 @ 20:24:44
URL: http://rutersju.blogg.se/
Postat av: laser

HAHAHA bilden längst ner

2009-09-08 @ 23:32:05
Postat av: anna

okej jag kan inte sluta skratta

2009-09-16 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0