Klaga

Hej.
När man väl sitter här, framför en stor och kritvit ruta, och skall skriva någonting man hatar, kommer man inte på ett jävla skit. Jag går alltid runt och tänker på vad jag vill skriva, och jag tänker alltid ut perfekta meningar som jag vet kommer krossa era hjärtan då ni känner er ofantligt träffade.


En sak jag stör mig otroligt mycket på, är när folk skall kommentera om hur vidare mycket man klagar och inte. Snälla idioter, låt mig klaga hur mycket jag vill! Ni har sannerligen aldrig gjort det, för om ni skulle det, skulle ni även veta vilken befrielse det är. Att klaga är det bästa som finns.


Jag vill bara behöva säga det en gång, låt oss/mig klaga hur mycket vi vill. Ni vet också att en diskussion om något hemskt/dåligt/elakt är roligare än en diskussion om något bra/fint/snällt.

/Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0