Anna Anka

Vi fick en kommentar för några dagar sedan där någon Erik bad oss skriva om Anna Anka.
Jag vill bara säga er några väldigt enkla och raka saker angående detta. Jag har ingen åsikt om den kvinnan överhuvudtaget! Hon intresserar mig inte, hon får mig inte att känna något, hon får mig inte att tycka något och för mig är hon som vilken annan person som helst, som blivit känd för ingenting.
Jag tänker inte sitta och skriva saker om någon specifik person här på bloggen, den går ut på att hata vardagliga saker, inte hata personer. Varför skulle jag hata henne? Det är som om någon ber mig skriva ett hatinlägg om någon random person på en buss. Vad skulle jag skriva om den? Att jag hatar den för att den åker buss då eller? Nej.
Det jag hatar är folk som pratar om Anna Anka, tidningar som skriver om henne, bloggar som skriver om henne, och framför allt folk som TYCKER något om henne.
/ Alexandra.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag menade det iofs mest som ett skämt just för att det är så löjligt att det har blivit sån hysteri kring henne, men okej.

2009-09-23 @ 15:41:36
Postat av: Anonym

Erik, jag förstod nästan det, men jag lade till ditt namn för du skrev ju faktiskt om det. tänkte skriva om henne ändå. Vem är du förresten? En mystisk man?

2009-09-23 @ 16:08:36
Postat av: Anonym

Ah, vilken tur, då blev jag inte misstolkad åtminstone.



Jag är en väldigt mystisk man, jag tror att jag hittade den här bloggen på någon persons helgon eller nåt, och jag gillar bittra bloggar, så jag lade till den i favoriter. Jag är antagligen ingen du/ni känner till med andra ord. :)

2009-09-23 @ 16:19:35
Postat av: Anonym

Nej, det blev du inte!



Ja, jag märker det. Jaha, vad heter du på helgon? (åh herregud det lät som världens värsta bonne som inte vet hur man raggar) men jag och daniel ba "vem e den där eriiik???????undraaa"

2009-09-23 @ 19:07:15
Postat av: Erik

:)



Haha, xD Jag kan ju inte skriva vad jag heter här! då kommer ju alla era fans hålla på och gå in på min helgon bara för att ni nämnde mig i ett inlägg. :(

Nejmen, jag heter Jazznisse på helgon.

2009-09-23 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0