DANIEL HATAR, DELUXE

Jag riktar i dag mitt obegränsade hat-förråd mot de förhatliga Jag-Pratar-Så-Frigjort-Och-Öppet-Om-Mitt-Sexliv-Och-Mina-Sexbedrifter-I-Offentligheten-människorna. Skulle jag vara Dante skulle jag placera er under den nionde kretsen (under Judas) och märk detta:
1. Jag tror inte ens på Dantes helvete.
2. Det finns ingen krets under den nionde.
SÅ enormt stort är mitt hat mot er. Låt mig för klarhetens skull ge exempel på några lösryckta meningar jag har fått utstå:
"Alltsåååå, GÜÜÜÜD! Jag har inte knullat på TVÅ JÄVLA VECKOR!!!! Jag är fan helt uttorkaaaaad!!"
"Vad ska du göra när du kommer hem då, hööhöhööööhhhh? -Näää, du vet, ska hem till HÅLET, höhööhhhhhhhh!" *Placerar kopiösa mängder lössnus i, (vad jag tror är), munnen*
"Måste knulla NU, känner mig så full, höhöh, fattar ni, FULL, hööhhhhh?"

Här slutar jag. Känner mig på riktigt illamående, även om det känns som om just kräkts upp Fristadsskolan skriftligen. Varför beter sig vissa såhär, kan man fundera över. Är uppmärksamhetsbristen så påtaglig att dessa (ska jag ens benämna dem som människor?) sjunker så lågt att de på riktigt känner att de måste plåga allmänheten med sådana obscena vrål, grymtningar och rop som ska föreställa samtal? Begriper de verkligen inte hur äckliga och pinsamma de inte bara framställer sig själva, utan även gör andra (mig)? Tankarna som frambringas på min näthinna när jag tvingas höra sådant här är så obegripligt vidriga att jag inte ens kan beskriva ordentligt.
ENORMT KÖTTHÅL LIKNAR ETT SKORPIGT MEN SAMTIDIGT FUKTIGT SVALG SLUKAR ALLT I SIN VÄG ÖPPNAS STÄNGS ÖPPNAS STÄNGS KROPPSVÄTSKOR ÖVERALLT.
Ungefär så blir det om man måste sätta ord på dem, utan att göra en riktig mening. Bara ett sådant ord som "FUKTIGT".

Varför föddes jag med sådana samtida?

Det värsta är emellertid när man, mot alla odds, försöker upplysa denna art (vill inte skriva människor! vill inte!!), eller åtminstone hinta om deras vulgäritet, får svaret: "MEN SLUTA VARA SÅ PRYYYYD!!!!!"
Jag vill dö då. Eller döda.
De finns överallt.

/Daniel.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det mest sanna inlägget hittills!

2009-09-06 @ 16:09:28
URL: http://rutersju.blogg.se/
Postat av: Maja

Mycket bra skrivet!! Även jag har tänkt på detta ett antal gånger..!

2009-09-06 @ 18:20:06
Postat av: johnhohjhohnojhnojhojnhjnhojnohjnh

här kommer jag hoppsan hejsan nu blir det konstigt va en kvinna som pratar om sin fitta wops he he tjosan

2009-11-26 @ 23:34:48
URL: http://awaymyghosts.blogspot.com/
Postat av: Det hatas-redaktionen

Nu var detta inlägg inte riktat mot kvinnor som pratar om sin fitta, utan mot människor som skriker ut vulgariteter i det offentliga rummet.

2010-03-28 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0