Det hatas här

Jag hatar verkligen så innerligt mycket när folk ska skriva sina torftiga presentationsinlägg på bloggar. Alltid ska man få läsa något i stil med:
"Hejsan =) Här på blogg.se ska ja skriva lite om va ja gör på dagarna å såå ! ! Blir mycke fika å så kan ja tänka mej..., å såklart vännerna! ;) Ja, läs så får ni se själva helt enkelt! ;D puss&kram"

Kväljningar. Vilken är till exempel anledningen till att överhuvudtaget skriva "här på BLOGG.SE"? Känns som någon perverterad reklamuppgörelse i smyg, eller ett platt försök till att låta internetviktig. Fy. Så obehagligt ofta man ser sådant och, framför allt, så sinnessjukt äckligt. Nästan i så hög grad att jag tvekade om jag skulle skriva det eller inte.

Välkomna allesammans till Daniel och Alexandras hatblogg. Här hatar vi varenda flottiga stopp-knapp på bussar till de flummiga frikyrkomedlemmarna som tycker att allt är så himla, just det, flummigt - föra att inte tala om den fina dax wax-killen i skolans gäng som säger "en tjej har i alla fall aldrig knäckt mig någon gång", för att sedan ta ännu en klunk jolt-cola.

Det finns saker att hata överallt, bara man letar ordentligt.


/Daniel.


Kommentarer
Postat av: anna

detta är utan tvekan de bästa blogginlägg som någonsin skrivits. jag dör

2009-09-06 @ 15:09:52
Postat av: my

vafan!! lägg inte nr er blogg! jag älskade ju den!:(:(:(

2009-09-09 @ 07:29:06
URL: http://comearmageddon.blogg.se/
Postat av: amanda pettersson/lilla björn

ååh, jag älskar det!! visste inte att bloggen fanns förän nu, men så såg jag att pärschon hade länkat från oss. görgött!

2009-09-09 @ 15:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0