Personalen på glitter

Jag vill med detta inlägget rikta mitt hat mot personalen på smyckeaffären GLITTER.


De jävlarna vill, mot vilka odds som helst, säga "HEEEEJ!" så fort man kliver in genom dörren. Visst, det är trevligt att bli välkomnad, men här handlar det inte om någonting trevligt eller någonting som är helt okej. Nej, här handlar det om någonting som får mig att vilja sätta fingrarna i halsen, spy upp all föda jag förtärt under dagen i en hink, och sedan rikta hinken med spyan i mot deras fula trynen och kasta det på dom så de aldrig mer säger "HEEEEJ" till mig.

Jag blir så jävla arg, rent ut sagt. Irriterad, hatisk, mordisk, arg, förbannad är vad jag blir. Jag har flera gånger vänt på klacken direkt när dom sagt DET-DÄR-DOM-ALLTID-SÄGER just för att jag vet, att om jag inte gör det, kommer jag få ett hyseriskt sammanbrott.

Alltså, det är inte okej! Det är inte ens lite,lite,lite okej. Förstår ni? INTE OKEJ NÅGONSTANS!

Dom fullkomligt jagar en genom affären tills dom fått det där ordet sagt till mig, eller så hinner man inte ens kliva in genom dörren innan man hör det.

Låt mig vara, låt mig slippa höra era fula röster, LÅT MIG KUNNA LEVA!


/Alexandra.

Kommentarer
Postat av: saga

Älskar bloggen, hatar med er.

2009-09-06 @ 14:46:45
URL: http://prettovarning.blogg.se/
Postat av: annas syster

haha, kan hålla med precis, det är inte ett "hej"="välkommen" utan ett "hej"="på personalutbildningen sa dom att jag var tvungen att heja på dig" och samtidigt "ska du ha nåt så är din närvaro här okej, annars kan du dra"

MEN vad som verkligen är att hata i samband med butikspersonal är jävlarna på Gina Tricot. Utbildar de sin personal i att vara otrevlig?! Varför det är såhär övergår mitt förstånd men vilken Gina butik man än kommer in i, oavsett vilken svensk stad man befinner sig i så är personalen rakt otrevlig och bitchig! De hälsar inte när man kommer fram till kassan, de pratar med varandra (gärna om nån cool fest de var på i helgen eller nån "fräsch" kille) och tittar inte ens på dig när du betalar.. Vad är problemet!?!?! Den enda anledningen jag möjligen kan tänka mig är att alla som jobbar där blir på pms humör av den horribla musik de envisas med att spela dygnet runt.. HATA

2009-09-17 @ 23:19:05
Postat av: anna

jag älskar min syster.

2009-09-23 @ 08:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0