Fashion

Jag blir så äcklad. Jag blir så frustrerad. Jag blir även väldigt full i skratt...

När jag inser att jag inte kan gå in i en enda butik utan att allt skall vara "rockigt". Alltså, vad i helvete är grejen! Man kan inte ens gå in i en skoaffär utan att det ska hänga stora skyltar med texten "ROCK WITH YOUR BOOOOTS", kollar man sedan runt i affären ser man massvis med "kängor" med massvis med nitar och kedjor. Alltså, jag är redo att säga att detta är kanske det fulaste jag någonsin sett.

Går man in i en klädaffär ser man även där massa "rockiga" och "tuffa" saker. Alltså, skona mig! Jag vill inte se detta mer! Kan allt och alla sluta vara SÅ JÄVLA FASHION?! Kan någon förbjuda alla modebloggare, kan alla förbjuda Elin Kling som tjänar mer pengar på sin jävla BLOGG (som vem som helst skulle kunna skriva) än vissa läkare?


Detta är dock inte det värsta. Den värsta kategorin bloggmänniskor är de som lägger upp bilder på sig själv med halvöppen mun, ser lite sådär dryga och man ser att dom tänker "jag är så jävla snygg när jag gör såhär". Och bloggen går egentligen inte ut på så mycket, "alltså, jag modebloggar inte", fast dom egentligen gör det.


Alltså... jag finner inga ord.
/Alexandra.



rockiga byxor

en tuff och sliten jacka med en helt galet rockig kepa

det lilla gänget!

tuffa boooots
bilderna kommer från samtliga modebloggar på internet. Har ingen aning om vilken då de ser lika rockiga och tuffa ut, allihopa.

Kommentarer
Postat av: Ricky

När ska ni klaga på överviktiga människor som spenderar otaliga summor på godis och liknande?

2009-09-06 @ 23:47:36
Postat av: svartkatt

haha jävlar, jag läser typ inga bloggar längre, orkar inte. men det här kan vara det bästa jag läst på internet, hittills, någonsin. puss på er!

2009-09-07 @ 00:06:43
URL: http://popdjur.blogg.se/
Postat av: sabina

så jävla sant alltihop. har också tänkt på detta. usch

2009-09-12 @ 19:51:04
URL: http://squealer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0